Tuesday, June 23, 2009

hari ini.

hari nih aku bosan giler, walaupun kerjer melambak yg aku belum siapkan, melukis tebing sungai sepanjang²nya akibat terlupa koman nak buat tebing sungai, dan juga bermacam² kerjer laen yg aku kene buat, sampai aku jadi malas, malas nak fikirkan yang mana satu aku nak buat dulu... hmm...

aku bukak balik myspace, selak² balik kawan² yg dah lama aku tak ketemu, buka semula semua folder pic mereka, baca komen² lama... aku senyum sendiri.. hmm..

zaman kegemilangan, mungkin defenasi tu agak sesuai dengan keadaan waktu tu.. huhu...

benda yg pernah aku inginkan, dikenali ramai, dalam samar²... terasa ingin mulakan semula dari mula...


**apabila kau sedang khayal melalui masa² mendatang, ingatlah, ada segelintir manusia, yang sibuk mengkuis² kenangan² indah, mencari kepingan² janji yg telah pecah berterabur umpama kaca kalimantang, yg dulu pernah menerangi..

No comments:

Post a Comment