Tuesday, April 28, 2009

berbalah..

pagi tadi, otw ke tempat kerjer...

aku duduk di dalam kereta, merenung hf... walau aku tahu, yang aku harapkan, tidak akan berlaku... jadi aku turun dari kreta, bukak bonet dan kluarkan tayar spare...

skrang nih aku selalu datang awal ke pejabat, bukan untuk menyiapkan kerjer, tapi hannya untuk mencari sedikit kabar berita.. itu pun jika ada... resah dari malam semalam menyelubungi setiap inci badan aku.. jari aku menggigil, mata berair, setiap ceruk kulit terasa seperti meremang, seperti ada saja yg tak kena..

setiap perkara yg aku lakukan, pasti ada saja kenangan yang akan mencucuk² minda...

nat terakhir aku pasang, turun kan jek kreta, dan ketatkan tayar... lantas meluncur laju ke tempat kerja...

on pc, login....

hmm...

"mungkin tiada apa yg ingin dikatakan.."

No comments:

Post a Comment