Monday, April 27, 2009

semalam yg malam..

seharian aku duduk di rumah, membelek² semula barang² lama yg dah berhabuk.. patutnya aku nak ke sini semalam, tapi disebapkan sedikit ketidak keruan dan saki baki sakit kepala, aku abaikan jer... sayang betul, banyak sangat bacaan yg aku nak carik semula...

satu² almari aku punggah, segala kotak² lama aku selongkar, semuanya penuh dengan santimental value stuff.... btw, aku nih jenis sorang yg suka menyimpan barang² enteng.. mcm ticket bas, ticket wayang, tag genting... hmm.. semuanya penuh dengan kenangan, walaupun pada azalinya hannya sekeping kertas, tapi bagi aku, ianya penuh dengan suka duka tawa...

terjumpa jugak zine² lama, flyers gigs, huhu... zaman lompat² sepak terajang lari jatuh... hehehe...

banyak gak buku² lama aku jumpe, tak tertinggal buku conteng time sekolah dlu, buku conteng time kolej dlu.. dan 5 bijik diari dari aku pertama kali belajar menulis dalam diari maser tingkatan 3 dlu.. hahaha... aku selak selai², tersenyum... :)

gambar² dari aku sekolah rendah dlu pun ada.. tersenyum lagi... :)

sebenarnya, dalam hidup nih, bukan semua yg buruk itu penghujung cerita..

hujan yg turun lebat bukanlah petaka, tapi petunjuk dari tuhan, yg akan mengurniakan pelangi untuk kita..

1 comment: