Tuesday, January 19, 2010

Hospital membosankan, tempat siksaan untuk orang2 yang membosankan.

Bosan giler kt sini, sampai aku rase nk jer
melawat smuer orang yg ader kt sepital nih..
Mlm nih kener plan utk lari sebentar,menikmati
keindahan lampu2 kt mlk nh.. Hm, ingat nk
tengok wayang, cite juon.. Tapi.. Takut Ah plak
klu tengok sorang2... Kn bagus kalau aku dh
bertunang, sure tunang aku tu akan turut serta
membosankn diri dgn aku kt sepital nih..
Hm... Juon... Mintak2 xder hantu yg kluar dari
bawah katil nih... Tatot... Dem.. Minyak wangi
botol biru kecil tertinggal... :(

**Ingat x aku pernah berseloroh dengN kau,
apabila aku mati dan jadi hantu, kau orang
pertAma yang aku akan carik dan cekik cekik
sampI mati, jadi kau pn akan jadi hantu,
so kita berdua boleh hidup bahagia bersama
sebGAi sepasang hantu plak... Huhu...

Jgn takut, aku tipu Kau jer...  

No comments:

Post a Comment