Tuesday, January 12, 2010

Hari nih..

Agak lama aku x mengarut kt sini... 2-3 hari nih agak sibuk... Kadang tanpa makan tengah hari, tu pasal lah aku makin kurus kot.. kadang xcukup tidur, tu pasal lah mata aku bengkak, kadang terlupa balik Rumah, tu pasal lah aku penat, Kadang terlupa cas hf, tu pasal lah aku x kirim sesuatu untuk kau baca... 
Macam2 bender aku buat... Memancing, berbasikal, ke laut, kereta, mendaki, travel, dan macam2... Sampai kan satu masa, aku berhenti, dan bertanyA pada diri aku sendiri.. Aper sebenarnya yang aku tengah buat, apa sebenarnya yang ingin aku capai? Apa sebenarnya yang aku cari?......

Entah lah.... Aku xpasti Ape jawapannya... Tapi sesuatu yang aku nampak walaupun agak samar2... Aku suka melakukan semuaNya... Buat aku jadi leka... Leka dengan keadaan sekeliling yang menyedihkan... Xubah macam diri Aku, yang mungkin sesetengah orang akan kata...

"menyedihkan"...

**dh lama x tengok katun
conan sambil tadah air panas sebelu mandi...

No comments:

Post a Comment