Monday, February 9, 2009

kemarin

kemarin aku ke kuala lumpur bersama seorang rakan, pada mulanya perancangan adalah untuk pergi ke kuala lumpur bersama hati yang aku sayang, tapi disebabkan masalah kerja dan hatinya, takper lah..

gerak dari mlk agak tengah hari, cox pada mulanya aku sangat2 malas nak g sorang, sekali member aku nih plak bleh nak serbey tempat gig minggu depan kat sremban, sangat exited dier cox akan keuadara lagu untuknya dari seseorang, hmm.. myspace, macam2 boleh jadi.. cinta buta..

sampai kl, aku tunggu paes untuk ambil album gambar majlis perkahwinan abg aku, macam tunggu kekasih yang takkan hadir rasernyer, hahaha... aku call ely ajak lepak samer, dier agak exited setelah aku racun dengan burger keluaran amareka, dier kelihatan agak tidak terurus.. hmm..

last2, aku terus ke rumah oat, borak2 dengan dier orang, criter pasal anjing, pasal kambing, pasal kehidupan, pasal hati dll, ambik album, lambung balik, b4 that, aku tinggalkan ely dengan sedikit nasihat, bkn nk tunjuk pandai dude, cuma aku bercerita dari pengalaman, thanks jed sebap sanggup ikut aku sampai ke mlm..

No comments:

Post a Comment