Friday, February 20, 2009

mati.

beberapa hari lalu, hosp nih penuh dengan orang ramai, wartawan dan pemberita (eh? bukan samer ker?)

rupa² nye ader seorang pelukis negara meninggal dunia beberapa hari yg lalu.. hmm..
time aruah dah meninggal, barulah ramai yg melawat..

biasernyer, orang yg dah mati barulah dapat anugerah pingat darjah kebesaran bla..bla..bla..
hmm, kehidupan, biaser lah tu, time hidup, sorang pun tak perasan, bile dah takder, baru nak bagi itu dan ini, bagi pun bersebap.. boleh pk kan sebapnyer? huhu.. kejam kan dunia?

aku terus terfikir, agaknyer, kalau aku mati nanti, ader tak orang yg seramai mcm nih datang ke hospital melawat aku n ader ker tak gaknyer nak bagi aku pingat dato ke haper ker... aku pun pelukis jugak... hmm...

ups, luper, aku pelukis murahan..



**perlu cepat keluar dari sini, kalau tak nanti aku mati, penuh lagi hospital nih.. huhu..

1 comment: