Wednesday, February 4, 2009

malam hari




malam tadi pusing2 di bandar melaka, berseorangan dari hospital, sampai ke bandar, setelah pusing2, aku buat keputusan untuk makan di old town, rindu dengan nasik lemak oldtown dan perasaan2 disitu, teringat pula bahawa aku ada sorang kawan yang tinggal di bandar. so aku call la makhluk halus nih.


"kau tengah bwat pe? aku kat dataran nih, meh datang"

dipendek kan cerita, makhluk halus nih malas nak bawak kua jimny nyer, so terpaksa lah aku pickup dier kat bukit beruang.
balik dari old town, si mangkuk hayun nih suh singgah petronas jap sebap dier sakit perut yg sangat2. meby sebap sambal nasaik lemak old town yg agak pedas untuk perut dier tu, berlari dier ke toilet, bile aku brenti kat petronas tu, aku pn masuk la gak kat toilet sebap nak terkucil.

si makhluk halus nih dah masuk dlm toilet dulu melepaskan hajatnya, jap g datang sorang mamat nih berbadan besar, berjalan sambil mengepit2 dan sedikit membongkok, dier ketuk pintu toilet tu dengan sekuat2 hati.

"broo~ payung dulu broo~, sakit perut sangat nih!!!"

member aku kat dalam diam jer, meby sedang berhempas pulas dengan hati sendiri. mamat badan besar nih ketuk lagi, kali nih lagi kuat.

"woi berak batu ker? aku sakit perut nih!! kua lah cepat!!"

dan dengan selambanya member aku yg masih berhempas pulas kat dlm toilet tu sound..

"CILAKE!!! HABIS TU AKU TAK SAKIT PERUT!!??"

**yey! tak sabar nak jumpa dengan orang yg nak aku jumpa.

No comments:

Post a Comment