Thursday, May 7, 2009

gadis comel yg degil..

mlm tadi, dengan keadaan manusia sedang sesak berhimpit² bergesel², aku mulakan bicara dengan sorang gadis yg sangat-sangat aku rindu.. dia datang samar² dalam kelipan lampu hijau yg menipu mata....

..."mana kau pergi? aku rindu sangat dengan bau kau"

aku tarik tangannya, dia duduk di atas peha ku dengan manja, merebahkan tubuhnya ke dadaku, merangkul erat bahu ku, sambil berbisik dengan manja, rapat di telinga kiri ku...

"sudah lah syg~ kau takboleh teruskan begini, bangun dari khayal kau, cuba hadapi kenyataan"

aku hannya diam, sedikit kucupan pada bahunya ku berikan.. sambil menarik nafas dengan panjang.. urghh.. aku rindu dengan bau nih...

..."plz, jangan tinggalkan aku, aku takut dengan keadaan begini"

aku rangkul pinggangnya dengan kuat, genggam bajunya... dia diam, aku terasa sedikit hembusaan nafasnya ke telingaku..

"tapi cet... .. . . .. . . . . ."


tanganku disentap sekuatnya sehingga aku terbangun dari sofa.. berdiri, kaki ku menggigil, tiada langsung daya.. dan aku rebah semula.. pipi aku ditampar²... kemudian dari jauh, aku dengar suara jimmy, samar², dan bergema.. "i've told u bro, stop taking that stupid stuff!"


**-bangun pagi tadi kepala aku sangat sakit..
-appoiment dengan doc kol 1. malasnyer...

1 comment:

  1. hai...lama tidak menjenguk kamu di sini....mcmana dgn kesihatan kamu?

    ReplyDelete