Monday, May 4, 2009

tawa?

ramai orang yg baru kenal dengan aku akan mengata belakang...

"asal mamat nih cam tawar jer? cam tak berminat nak berbual"

"asal mamat nih cam tak berminat nak bergaul pun?"

"asal mamat nih sombong jer?"


sabtu lepas aku duduk berseloroh sambil makan sesorang di satu fast food kat hangtuah mall.. giler lamer tak makan pizza.. pedulikan dengan keadaan sekeliling, dengan bisik² halus, aku dapat rasakan, semua yg berada di dalam kedai tu sedang berbisik halus sambil memandang ke arah aku.. dari pelayan yg comel² ambil oder tadi, sampai lah sorang mamat dslr tanpa speed light bersama gfnya yg acah² lawa..

tah la, mungkin perasaan aku jer... eh? aper yg aku nak cerita kan tadi ha? adeh, lupe dah.. takper lah.. abaikan... kepala aku sakit, paint killer, come bebeh n make me high...

1 comment:

  1. manusia akan sentiasa berkata2..yg penting kau kenal kau siapa :)

    apsal cite bole tergantung ni????? huhu

    ReplyDelete