Tuesday, May 5, 2009

Was tun, wenn's brennt?






saje aku selam² tadi, tiba² teringat satu cerita lama yg pernah satu masa dulu aku gila² kan, habes semua kawan² aku, aku paksa tonton cerita nih.. zaman² muda², zaman darah masih panas, zaman jiwa pemberontak, zaman aku berpesta melompat memekik di jalan...

hm.. aku crita sikit.. crite nih mengisah kan sekumpulan anak muda group 36 yg mengamalkan cara hidup anarko kental gila babi.. setiap orang ada kebolehan masing², dan bila sudah dewasa, sesuatu telah berlaku akibat dari zaman remaja dulu, skrang, sesetengah dari mereka dah berjaya,sekarang, mereka cuba untuk dikumpulkan semula dan cuba menghapuskan bukti yg berada dalam quarentin polis.. kat situ lah timbul konflik² spt pendirian, kenangan, cinta lama, pegangan, dll..

banyak moral of the story yg kau boleh dapat, spt kesilapan yg telah dilakukan pada masa lalu, hannya boleh dibetulkan jika kau benar² berusha, tidak perlu menyesal, beside, hannya perlu mencuba... walaupun kadang kala tidak berjaya, setidak²nya kau mencuba..

cerita nih sangat best, balik nih aku teringin nak tengok lagi sekali.. sanggup aku bukak semula almari yg menyimpan barang² lama aku... sumpah best, kepada sesiapa kaki movie, tolong lah cari cerita nih dan aku nak dengar pendapat kau orang..



nih adalah scene yg paling aku suka....

**sial, aku tergigit lidah, blood melambak kluar dengan karipap sardine yg aku kunyah.. dem!!

1 comment:

  1. topeng rock(batu)..
    bg link nk download..
    cari2 tak de plak..

    ReplyDelete